Zgoda na pliki cookie

Zakupy bez ryzyka Gwarantujemy, że będziesz zadowolony albo zwrócimy Ci pieniądze

Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy

Oferujemy konsumentowi możliwość wypróbowania nowo zakupionego produktu Braun, a w przypadku braku satysfakcji z jego użytkowania, możliwość zwrotu pieniędzy za ten produkt.


1. Produkty objęte programem:

  • męskie golarki elektryczne Braun z serii: Series 9, Series 8, Series 7, Series 6, Series 5
  • depilatory Braun z serii: Silk-épil 9 Flex, Silk-épil 9, Silk-épil 7, Silk-épil 5 oraz zestaw do depilacji i oczyszczania twarzy Braun Face
  • zestaw do pielęgnacji ciała i twarzy: Silk-épil 9
  • IPL Silk-expert 5, IPL Silk-expert 3
  • produkty do pielęgnacji włosów Braun z serii: Satin Hair™ 7, Satin Hair™ 5 oraz Satin Hair™ Colour

2. Czas zwrotu produktu:
Konsument niezadowolony z produktu objętego programem ma możliwość jego zwrotu w ciągu 60 dni od dnia zakupu.
Liczy się data wpływu do siedziby Koordynatora.

3. Miejsce zwrotu dla produktów kupionych od 01.10.2021 roku:
Produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres Koordynatora:
Agencja Reklamowa Avanti
ul. Reymonta 4a
05 – 070 Sulejówek
Z dopiskiem „Satysfakcja Gwarantowana”
Braun zwraca kwotę zakupu produktu przelewem w ciągu 30 dni.
Na adres e-mail: satysfakcja@avanti.waw.pl wyślij wiadomość z poniższymi danymi:

  • Nazwą firmy, za pośrednictwem której dokonano wysyłki produktu
  • Numerem nadanej paczki/przesyłki.

UWAGA: Produkty kupione do 30.09.2021 (przed 01.10.2021 roku) roku podlegają pod zwrot do TQ Group Sp. z o.o. – szczegóły w regulaminie obowiązującym do 30.09.2021 roku (link poniżej, na końcu informacji o programie).

4. Warunki zwrotu:
Produkt należy zwrócić:

  • nieuszkodzony
  • czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy
  • w niezniszczonym opakowaniu opatrzonym kodem EAN wraz ze wszystkimi elementami zestawu np. ładowarka, instrukcja obsługi, dołączone akcesoria etc. oraz ewentualnymi produktami dodanymi w ramach promocji
  • w określonym terminie
  • wraz z oryginałem dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub oryginału faktury VAT oraz formularzem zwrotu (wzór stanowi załącznik nr 1 do regulaminu)
  • z programu wyłączone są zakupy na podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

5. Informacje odnośnie sklepów:

  • Sklepy nie są zaangażowane w proces rozpatrywania zwrotu. Udział sklepu w tej akcji kończy się wraz z chwilą sprzedania produktu Braun objętego programem.

6. Informacje dodatkowe:
Więcej informacji na temat programu można otrzymać pod adresem mailowym: satysfakcja@avanti.waw.pl
lub pod numerem telefonu: +48 22 760 10 68 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 16.00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Zapoznaj się z Regulaminem obowiązującym od 01.10.2021 roku
Zapoznaj się z Regulaminem obowiązującym do 30.09.2021 roku